/ Pirkimo sąlygos ir taisyklės

Pirkimo sąlygos ir taisyklės

Pirkimo sąlygos ir taisyklės

Užsakymas

Pirkėjas gali pateikti užsakymą www.tml.lt svetainėje bet kurią dieną bet kuriuo paros metu. Po užsakymo pateikimo, Pirkėjas automatiškai gauna užsakymo patvirtinimą į užsakymo metu nurodytą savo el. paštą. Gavus užsakymą per 1 darbo dieną su Pirkėju susisiekia UAB „TML-LT“ pardavimų vadybininkas suderinti tikslų prekės pristatymo terminą ir apmokėjimo detales.

Apmokėjimas

Elektroniniame prekių kataloge nurodytos kainos eurais be PVM. Mokėjimo būdai: • Išankstinis mokėjimas – po užsakymo pateikimo, elektroniniu paštu Pirkėjui išsiunčiama išankstinio mokėjimo sąskaita su Pardavėjo įmonės rekvizitais. Užsakymas išsiunčiamas Pirkėjui po apmokėjimo gavimo. • Atidėtas mokėjimas – nuolatiniai klientai gali atsiskaityti atidėtu mokėjimui (pasirašius bendradarbiavimo sutartį).

Prekių pristatymas

• Prekių pristatymas nemokamas visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją), kai užsakymo suma yra 80 eurų be PVM ir daugiau.
• Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 80 eurų be PVM, užsakymo pristatymo Lietuvoje kaina (ši suma įtraukiama į išankstinę sąskaitą kartu su prekėmis):

  • pakuotė iki 5 kg – 5,00 eurai be PVM
  • pakuotė nuo 5 iki 20 kg – 7,00 eurai be PVM
  • pakuotė nuo 20 iki 30 kg – 10,00 eurai be PVM

• Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 20,00 eurų. • Užsakymai pristatomi per siuntų tarnybą per 1-3 darbo dienos nuo apmokėjimo gavimo, jei užsakytos prekės yra sandėlyje ir Pirkėjas nebuvo informuotas apie kitokį pristatymo terminą. • Užsakymus taip pat galima atsiimi iš sandėlio, adresu Pramonės g. 6, Druskininkai LT-66181, tel. +370 62091619. Sandėlio darbo laikas: I-IV – 8.00-16.00 V – 8.00-15.00

Prekių priėmimas

Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų atsiradusių transportuojant prekę(-es), kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis atsisako pirkimo – pardavimo sutarties (jeigu prekė nėra brokuota ar sugadinta transportavimo metu), jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.

Garantija

Visoms prekėms suteikiama garantija tokios trukmės, kokią suteikia gamintojai. Prekės kokybės garantiją nustato prekės Pardavėjas pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus.

Registracija ir asmens duomenų apsauga

UAB „TML-LT“ įsipareigoja Pirkėjo asmens duomenis naudoti tik užsakymų (sutarčių) vykdymo ir rinkodaros tikslais ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymais nustatytais atvejais. Sužinoti daugiau.